Nekad Mellebrush | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellebrush

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? MelleBrush

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Johannes blixt Född 2000 i jönköping, Jobbade som snickare innan han tog steget för att växa upp och testa på nya utmaningar i livet och flytta hit till staden. Intressen är stöka på läktaren och dricka bärs med polarna, Tränar även MMA på fritiden. Framtidsplaner Jag har är att komma in i staden och skaffa mig nya relationer och sen även skaffa mig något slags jobb om tiden tar mig dit, Sen vet jag faktiskt inte så mycket mer, jag tar scenarion som de kommer och låter de komma som det kommer!

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriösa och välplanerade scenrion, Då jag tröttnat på folk som rpar på egen vinning och gör allt för vinna, jag vill att det ska bli seriösa scenarion som kan hålla på under en längre tid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Gör som motparten säger, följer hans instruktioner för hans scenario plan ska gå igenom.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja VDM - köra på folk med bil, RDM - slå någon utan anledning, FEARRP- värnar om mitt egna liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 200 timmar, så lite

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det, har ni frågor så är det bara att fråga! ;D

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär", "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" samt "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka