Ej Antagen Mellebelle08 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mellebelle08

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Mellebelle08

Ange ditt födelsedatum: 13 Mars 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan 2022 fast jag har tagit pauser.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på auto ett litet tag och gått ifrån prov-anställd till P/A som jag är nu, detta kan hjälpa mig på sätt som att jag vet hur systemet fungerar med jobbpanelen och hur man anställer/sparkar och hur man höjer/sänker löner. Jag har kört på denna server ett bra tag så jag vet liksom när folk oftast är inne och när folk inte är inne så då kan jag liksom anställa in folk som jag vet och kan lita på att dem är inne ett viss antal timmar i veckan och då blir alla andra glada för dem får sina bilar fixade ungefär när dem vill. har sätt en del andra yrken hur chefer har varit tillbaka i tiden så då vet jag också hur man håller en bra standard så att ingen ska känna sig kränkt eller något liknande. och vår förra chef har också visat hur man har en perfekt och strukturerad dc vilket är extremt viktigt då det kan bli rörigt väldigt lätt. Liksom har man en fråga så har man ett ställe för sånt i dc ifall man nu täker att man stör eller liknande om man skriver i pm till någon för att ställa en bra fråga, finns liksom inga dåliga frågor endast dåliga svar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Först och främst få upp aktiviteten för att det tror jag många vill. När det väl är en bra aktivitet hos auto så kan man gå vidare med andra sätt att få det bättre t.ex att alla inte jobbar samtidigt då vi vi kan ha att någon jobbar då och någon annan jobbar en annan tid. Så att där finns så lite stunder då auto är helt stängt, sen kan man ju inte kräva att någon jobbar på natten då folk kanske har skola/jobb eller liknande. Men på helger/lov så är det mer aktivitet på servern vilket innebär att mer personer måste jobba men fortfarande då inget krav att jobba men att folk jobbar under dem extrem aktiva timmarna så folk inte kommer och klagar att auto aldrig är öppet vilket folk gör fast det är öppet mycket men inte just vid den tidpunkten. Och dc är ett MÅSTE att ha den strukturerad och lätt att hitta till olika kanaler vilket verkligen kan underlätta något enormt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara olika från dag till dag alltså att någon dag kan jag vara aktiv ig mycket och en annan lite mindre, men kommer ju såklart göra tid till det men när jag ej är aktiv ig så är jag alltid lätt tillgänglig i dc. jag kommer svara så fort jag kan på frågor som ställs antingen via dm eller via jobb/dc. men jag kommer vara så mycket jag bara kan ig och hålla mig uppdaterad av allt som händer ig så att jag inte missar något viktigt. Och sedan blir det ju såklart att jag är mycket mer aktiv ig under helger/lov men jag kommer ju också vara aktiv alltid på dc ifall något viktigt händer.

Har du läst våra Regler? Absolut

Senast ändrad:
Vidare till intervju.

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Tillbaka