Nekad MELLEANDRE | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MELLEANDRE

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142604673/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Andersson

Vad är ditt discord namn? MelleGamer#3745

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2009

Berätta om din karaktär. 21 år och vill ha ett job

Varför ska just du bli whitelistad? vill ha jobb och kunna jobba mig fram i min rp

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Unive är en bra server det är min favorit server vilket jag märkt efter ett par dagars spelande. Jag märker att denna server är seriös och har många spelare, detta leder till bättre rp och roligare spelande. Jag gillar Unive för att det är ganska simpla regler, man förstår sig lät på reglerna i denna server i skillnad mot vissa andra. Man kommer igång väldigt snbbt och hittar många snälla vänner/personer. Ni har snäll personal på alla jobb. Så jag vill bli whitelistad förr att jag vill ha jobb och hjälpa till i denna server. Ha mer förhoppningar för alla jobb och sådana saker.

Hur hittade du Unive? Philips YouTube, Twitch och vänner. Mina vänner har hjälpt mig fram till detta

Vad har du för mål med ditt rollspel? fåett job så att jag kan hjälpa rp och göra det till en roligare och bättre plats

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara Unive för att det e den bästa servern jag har spelat på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka