Nekad Melle_Thunder | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle_Thunder

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198341016529/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Melle#6790

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från landsbygden. Har precis flyttat in i storstan men tänker förflytta sig lite norr ut för en fin boplats. Han är snäll och gör det som behövs. Han har ingen kriminell bakgrund utan har bara jobbat med småjobb innan. Han har haft en bra uppväxt och gillar att hitta på roliga saker med vänner. Han är intresserade av motorcyklar eftersom han är uppväxt med det.

Han gillar att ta det lugnt hemma men gillar också att sätta sig i en bil eller en motorcykel och bara glida runt på motorvägarna och köra dit vägen tar honom. Han gillar även att dra ut på utflykter t.ex. Cykla och köra cross.

Han har alltid velat bli en medlem i ett MC gäng men har aldrig vetat om det är bra för honom. Han har aldrig varit en bra romantiker direkt så han blev väldigt retat i sitt gamla hem och därför han flyttade eftersom han ville ha en nystart.

Han hoppas också på att få leva och dö med en lycklig familj. Han gillar den friska luften i dom gröna skogarna. Han föredrar varmt väder men det kan ibland vara mysigt med lite regn någon gång ibland. Han älskar också att ta en tur vid attraktionerna som ligger vid stranden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive för att jag vill medverka i ett gott community och en bra server. Jag vill också bli medlem för att kunna rollspela på en bra server där det är mycket folk inne dagligen eftersom det känns mer realistiskt då. Jag vill därmed också skaffa jobb och jobba så att jag bidrar och medverkar till servern. Jag självklart vara väldigt aktiv på servern. Jag kommer ha sunt förnuft när jag spelar och ta allting på allvar och vad som än händer så försöker jag alltid göra det bästa av situationen. Jag har rollspelat på en del servrar innan därmed Unive också. Jag vill bli medlem för att bli en del utav detta community och servern. Det känns som man man är en större del utav servern och bidrar till mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer rp väldigt seriöst och om jag rpar bra så kommer de andra få en bättre upplevels på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är ifall ett scenario skulle ske så måste du låta motspelar/motpartiet vinna det scenariot för du ska komma ut levande.

Hur hittade du Unive? Jag hittade eran Server via FiveM Lista och sen har jag välidgt många polare som spelar på denna server och säger att den är väldigt bra roleplay server.

Nekad, Inte med i Discorden, Försök igen om 24h och gå gärna med i Discorden, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka