Accepterad melle7180 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle7180

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012648626/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? Gulebajj#5484

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Seth Rydell. Han är en stenhård grabb men innerst inne är han världens snällaste. Seth är en bilälskare som har otroligt höga krav på bilar och all sin personal. han har en otroligt stark förkärlek för tjejer nämligen. Han har en enorm respekt för tjejer. När Seth var ett spädbarn så drabbades hans mamma av in stark cancer. Läkarna sa att den var obotlig och att hon bara hade några enstaka månader kvar. Men Seths mamma klarade sig ur hela processen. Hon var otroligt stark och lyckade med nåde och näppe att ta sig an den svåra kampen och bli frisk. Det är just därför Seth har mycket respekt för alla tjejer. Med tanke på att han var Securitas chef innan så har han inga problem att skicka ut folk som inte kan bete sig. Allt han vill är att alla ska må bra och alla ska ha väldigt roligt. Seth är även en duktig rallyförare. Enda sen han har varit liten har han tävlat i racing. Det började först med mattan hemma som var som en bil väg till att han fick sin första racing bil redan som 14 åring. därefter tog hela karriären spurt. Han har vunnit 3 SM guld och 2

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Min rp nivå har ökat på det senaste drastiskt. Jag vill även bli medlem för att göra unive så bra som möjligt av det som jag kan göra. Jag vill ha tillgång till /twt och /blocket. Jag kommer att göra mitt bästa för att höja rpnivå. Jag kommer att skapa mycket skratt och roliga minnen. kommer även att ansöka till ett stabilt jobb med än massa kunskaper. Jobb är ett av dom roligaste sakerna man kan göra på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är en bra rpserver. Dom har mycket trevligt och hjälpsamma personer. Alla är som en stor familj som samarbetar. Jag tycker att det är en hög rpnivå på servern vilket jag kommer att ta efter. unive har bra bilar och ett stort utbud av jobbmöjligheter. det är många spelare vilket göra att det blir extra kul att spela. Jag har inte spelat på någ server innan och kommer ej att göra det heller.

Hur hittade du Unive? jag spelade här under multistadens tid. Mitt kompis gäng började gibba fiveM igen och jag tipsade om unive. Och därefter hängde jag på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? skaffa mig goda kunskaper om servern, antingen bli krim eller någon slags staffs. Vill utöka min rpnivå. Vill också arbete på något mekanik ställe. men först och främst bli medlem.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt trainee eller något liknade vill först få en massa goda erfareheter och därefter jobba mig uppåt för att hjälpa till så gott som det går för unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Vidare till muntliga, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka