Nekad melle7180 | Chef-jobb ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle7180

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? falck

Vad heter du IRL? Melwin

Vad heter du på discord? Gulebajj#5484

Hur gammal är du? 15 född 2006

Hur många timmar har du på Fivem? över 750h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag kan försäkra er om att jag kommer att utföra mitt arbete på ett oerhört professionellt sätt. falck enligt mig är den bästa och mest framgångsrika verkstaden. Jag vill utveckla verkstaden mer. Jag vill göra mer reklam som exempelvis sponsring eller marknadsföring. Jag har många roliga och mycket bra idéer som jag gärna vill uppnå. jag är kreativ gällande mitt arbete och otroligt bra på det som jag gör. Min personlighet passar väldigt bra in på chefsrollen då jag är väldigt hård gällande interjuver och personal. Jag har höga krav men man kan inte neka allt och alla. jag vet hur chefs rollen fungerar och den kommer att passa mig alldeles utmärkt. jag vill att min personal alltid ska förekomma med gott exempel och göra det bästa av sitt arbetspass. ta sms och svar i växeln är även i alla fall för mig väldigt viktigt. Men det allra viktigaste är kundbemötande. kan man inte göra ett bra intryck så att kunden känner att han eller hon vill ringa oss åter igen för en reparation så ska dom aldrig tveka.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på Autoexperten och även Mekonomen. Jag var otroligt uppskattad där och jag fick månadens bästa mekaniker. Båda cheferna där var väldigt och då menar jag väldigt nöjd med mig. jag utförde mitt arbete på en otroligt hög rpnivå. Erfarenheter är också väldigt viktigt med tanke på att då har man koll på allting. hur allt ska gå till och även då hur man jobbar!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Leo Nyberg. Han är en stenhård grabb men innerst inne är han världens snällaste. Leo är en bilälskare som har otroligt höga krav på bilar och all sin personal. Han har en otroligt stark förkärlek för tjejer nämligen. Han har en enorm respekt för tjejer. När Leo var ett spädbarn så drabbades hans mamma av in stark cancer. Läkarna sa att den var obotlig och att hon bara hade några enstaka månader kvar. Men Leos mamma klarade sig ur hela processen. Hon var otroligt stark och lyckade med nåde och näppe att ta sig an den svåra kampen och bli frisk. Det är just därför han har mycket respekt för alla tjejer. Allt han vill är att alla ska må bra och alla ska ha väldigt roligt. Leo är även en duktig rallyförare. Enda sen han har varit liten har han tävlat i racing. Det började först med mattan hemma som var som en bil väg till att han fick sin första racing bil redan som 14 åring. Därefter tog hela karriären spurt. Han har vunnit 3 SM guld och 2 EM silver. Leo uppskattar rally därför att han tycker att det är lungandande, han känner sig helt fri och samtidigt så är det nära döden känsla. Men han tar allting med en glimt i ögat för tjejernas skull.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar:

Måndag:15-22
Tisdag: 15-22
Onsdag:15-22
Torsdag:15-22
Fredag:14-01
Lördag:11-01
Söndag:11-23

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja ex antal gånger!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka