Nekad melle643 | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle643

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad heter du på discord? zenro#2075

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 12:00 till 01:00 på helger och nu på sommarlovet

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem sen början nästan men på min andra dator så vet allt men jag har spelat på denna dator sen förra sommaren

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det funkar inte för mig jag kan skärm dela eller liknande om det behövs

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en server vakt är en person som hjälper och underlättar för staffs så dom kan fokusera på viktigare saker så som större regelbrott. En servervakt är en person som hjälper och underlättar rpen genom att hjälpa nya spelare som ksk aldrig har rpat förut eller som inte vet tex hur man byter kläder eller hur man ansöker eller mer. En servevakt är en person som enligt mig använder sina perms rätt och inte abusear sina perms eller liknandet. Alla servervakter ska alltid försöka underlätta för folk och it banna för att banna utan att försöka lära folk om sina misstag. En servervakt ska finnas för att hjälpa inte för att banna såklart dom som gör fel ska stå för det men man ska heldre försöka få dom att förstå vad dom har gjort fel.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har tidigare erfarenheter inom medlemskaps ansvarig och server vakt under en lång tid. Ni ska välja mig för att jag har spelat på unive länge och har sett folk utvecklas samt serverns utveckling. Så jag vet hur man ska ta återgärder på olika folk samt att jag vill använda mina perms för att hjälpa inte nått annat. Jag har varit sv innan så jag kan allt inom det nästan om det inte har kommit nya saker. Jag vill hjälpa unive och försöka underlätta för alla helpers samt staffs. Jag kommer vara aktiv samt att jag ser många så kallade (Lallare) och jag kan ej ta återgärder vilket behövs då jag jobbar som falk och dom tar våra bilar dom lallar och mer. Jag vill hjälpa och driva unive framåt men även som en sv kan jag göra skillnad och mitt mål är att få seriös och bra rp på servern samt bra spelare. Och om någon bryter mot regler ska dom få ta konsekvenserna.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är nån som vill hjälpa fok, en bra servervakt ska alltid försöka vägleda samt hjälpa och kunna ta återgärder när det krävs. Alla som är sv enligt mig ska ta ett stort ansvar och visa gött exempel, alla sv ska försöka ge bra exempel samt försöka förklara om någon gör fel så dom it bannar bara för att dom har fel eller buggade kläder då kan man tex skriva /m och ksk förklara eller prata med dom Så dom förstår. En bra sv ska prioritera att hjälpa folk som undrar saker som ksk inte är medlemmar men våran största uppgift som sv är att vara bredd om nån gör ett regelbrott så ska vi hjälpa staffs så dom kan fixa större saker.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är att du använder dina perms som sv till din nytta eller använder dom som tex revva dig för att du dog eller att ressa en kompis för ni är väönner eller att du har på /toggleid och försöker kolla genom väggar eller så för att försöka vinna scenariot tex om du är i en skottlossning på nära håll så kan du abuse så. Korruption är att du inte använder dina perms rätt eller att du ressar i scenarion för att han e din vän. Eller om det är grov korruption så kan du tex ta betalt för att ressa folk eller så enkelt att du rensar chatten hela tiden eller att du bannar bara för att du kan.

++rep passar väldigt bra som sv, han lallar inte mycket och har bra och seriös rp.

Nekad, då du inte har svarat på en simpel fråga om hur många bans du har.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka