Melle444
Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin
Vad är ditt discord namn? Melle444
Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Valter Vit 51 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kommunikativ, empatisk, rättvis
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Valters bakgrund är mestadels väldigt normal och inte så värst ovanlig. Han presterade bra i skolan och hade bra med vänner. Valter har inte behövt genomlida särskilt mycket trauma under sin barndom och är överlag en stabil person i nutiden. Valter har haft bra relation till sin kärnfamilj under uppväxten. Valter har under senare år arbetat inom polisen där han uppfyllt nästan alla olika funktioner som finns, allt från trafikpolis till insatspolis. Valters planer nu är att ansöka till polisen i Unive och arbeta som ingripande polis till en början. Ifall Valter inte lyckas med att få jobb hos polisen så kommer han att söka jobb hos Securitas eller Advokatsbyrå.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till en seriös rollspelsnivå med goda kunskaper för polisen samt lag & rätt. Jag kommer sträva efter att alltid se till så att de jag spelar med på servern tycker det är roligt att spela med mig och att jag kan skapa unika scenarion.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man i vissa fall ska prioritera att de man spelar emot kanske "vinner" istället för att "förlora". Det vill säga att jag som polis inte i alla lägen ska göra allt i min makt för att gripa och straffa de kriminella så hårt jag bara kan utan att jag i vissa lägen ser till att de kommer undan nästan lite med flit.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot reglerna för några år sedan. Det som hände då var att jag inte tog FiveM på så stort allvar och valde då att gå in på servern i syftet att döda folk med en bil. Eftersom detta var väldigt länge sen så vill jag bara tillägga att detta är något som inte skulle ske idag och något som jag ångrar.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kommer ge exempel på 3 regler. 1. Sunt förnuft, det är vad det låter som, man ska tänka sunt och realistiskt, det vill säga att man inte ska försöka genomföra scenarion som är helt orealistiska och galna. 2. Fear RP, fear rp är att man ska värna om sitt liv nästan som om de händer på riktigt att man då ska spela rädd och stressad ifall nån drar en kniv mot dig till exempel. 3. New life rule, det innebär att man skulle "Dö" i ett scenario till exempel om man blir skjuten ska man inte minnas vilka som gjorde det eller dylikt utan man ska ha minnesluckor från stunden man "dog".
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är beredd att vara en aktiv spelare som kan bidra till det här communityt och hoppas att jag får chansen att bevisa det
Vad är ditt discord namn? Melle444
Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Valter Vit 51 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kommunikativ, empatisk, rättvis
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Valters bakgrund är mestadels väldigt normal och inte så värst ovanlig. Han presterade bra i skolan och hade bra med vänner. Valter har inte behövt genomlida särskilt mycket trauma under sin barndom och är överlag en stabil person i nutiden. Valter har haft bra relation till sin kärnfamilj under uppväxten. Valter har under senare år arbetat inom polisen där han uppfyllt nästan alla olika funktioner som finns, allt från trafikpolis till insatspolis. Valters planer nu är att ansöka till polisen i Unive och arbeta som ingripande polis till en början. Ifall Valter inte lyckas med att få jobb hos polisen så kommer han att söka jobb hos Securitas eller Advokatsbyrå.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till en seriös rollspelsnivå med goda kunskaper för polisen samt lag & rätt. Jag kommer sträva efter att alltid se till så att de jag spelar med på servern tycker det är roligt att spela med mig och att jag kan skapa unika scenarion.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man i vissa fall ska prioritera att de man spelar emot kanske "vinner" istället för att "förlora". Det vill säga att jag som polis inte i alla lägen ska göra allt i min makt för att gripa och straffa de kriminella så hårt jag bara kan utan att jag i vissa lägen ser till att de kommer undan nästan lite med flit.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot reglerna för några år sedan. Det som hände då var att jag inte tog FiveM på så stort allvar och valde då att gå in på servern i syftet att döda folk med en bil. Eftersom detta var väldigt länge sen så vill jag bara tillägga att detta är något som inte skulle ske idag och något som jag ångrar.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kommer ge exempel på 3 regler. 1. Sunt förnuft, det är vad det låter som, man ska tänka sunt och realistiskt, det vill säga att man inte ska försöka genomföra scenarion som är helt orealistiska och galna. 2. Fear RP, fear rp är att man ska värna om sitt liv nästan som om de händer på riktigt att man då ska spela rädd och stressad ifall nån drar en kniv mot dig till exempel. 3. New life rule, det innebär att man skulle "Dö" i ett scenario till exempel om man blir skjuten ska man inte minnas vilka som gjorde det eller dylikt utan man ska ha minnesluckor från stunden man "dog".
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är beredd att vara en aktiv spelare som kan bidra till det här communityt och hoppas att jag får chansen att bevisa det