Melle444
Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin
Vad är ditt discord namn? Melle444
Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Valter Vit är född 04-10-1974 så strax 50 år gammal. Valter har under hela sin uppväxt haft vänner, hela grundskolan och gymnasie tiderna. Speciellt hade han en bästa vän som hette Erik som har var vän med ända sedan 4-16 års ålder och sedan avled Erik i en trafikolycka, detta påverkade Valter negativt till en början då han började känna sig ensam och detta formade tillslut en depression hos Valter som varade ända tills att han var 19.
När det kommer till familj så har Valter alltid stått nära sin mamma och pappa, de har aldrig haft några större problem och pratade med varandra ofta under Valter uppväxt. Han brukade inte vara med sin lillasyster så ofta men de visade fortfarande kärlek för varandra och fanns där för varandra när det behövdes.
Valter är en väldigt snäll individ, han försöker alltid tänka ett steg längre innan han uttrycker sig verbalt för att undvika att såra någon annans känslor i onödan. Valter är en väldigt intelligent person som har en förmåga att lära sig något väldigt enkelt om han tycker det är intressant, speciellt juridik. Valter är en rak och rättvis ledare när han behöver agera ledare men han har inga större problem med att följa order heller. Samt så har Valter ADHD vilket kan leda till koncentrationssvårigheter och impulser men under åren har Valter lärt sig hur han ska kunna parera detta på bästa sätt.
Valter har många intressen, några av dessa är följande. Styrketräning och konditionsträning detta gillar han för att han uppskattar när han ser resultat i sin träning som ett nytt PB eller liknande sedan så har vi juridik/lag och rätt på grund utav det arbete som Valter har, musik och film till vardags så lyssnar Valter ofta på musik exempelvis när han tränar och film/serie brukar han titta på på kvällen för att slappna av.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Min plan är att bidra som polis eller civil medborgare eller jurist. Detta för att jag har ett stort intresse inom just lagen och polisen. Jag har förmågan att skapa och driva utvecklade och roliga scenarion hyfsat ofta. När jag rollspelar på Valter så brukar jag oftast gå "all in" vilket innebär att jag är bra på fear-rp och att rpa på skador exempelvis.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tror att det ni syftar på är att man inte i varenda fall ska spela för att enbart en själv ska vinna och ha roligt. Exempelvis om jag skulle vara polis och så brukar jag ofta vara i efterföljande, då ska jag inte varenda gång jag får möjlighet även fast det är befogat pitta/preja personer bara så jag får stopp på dem och kan gripa dem. Man ska kunna sätta sig in i deras perspektiv och kunna se till så att dem också får rolig samt att de har en chans att vinna.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler. Eftersom jag inte kommer RP:a som kriminell så har jag inte lagt extremt mycket fokus på dem reglerna men jag har fortfarande läst dem. Jag kan ge exempel på några grundregler eftersom jag har väldigt bra koll på dem sedan tidigare. §4.1 G Exempel, vi säger att jag som polis är med om ett efterföljande efter ett rån och det pågår i 10 minuter, efter det så krockar gärningsmännen och lämnar spelet med uppsåt innan scenariot är klart, då har de "Combat loggat" och brutit emot den regeln. Jag kan ge exempel på fler muntligt ifall jag måste.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har över 2 års erfarenhet inom rollspel. Under dessa 2 år har jag rpat på över 10 olika karaktärer men fokuserat primärt på min poliskaraktär. Jag har 2100 timmar spelar på FiveM och skulle tro att 1500 av dem är på min poliskaraktär. Jag har RPat som polis, gängkriminell, yrkesmördare, civil medborgare, jurist och solo kriminell.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget som jag kan komma på just nu.
Vad är ditt discord namn? Melle444
Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Valter Vit är född 04-10-1974 så strax 50 år gammal. Valter har under hela sin uppväxt haft vänner, hela grundskolan och gymnasie tiderna. Speciellt hade han en bästa vän som hette Erik som har var vän med ända sedan 4-16 års ålder och sedan avled Erik i en trafikolycka, detta påverkade Valter negativt till en början då han började känna sig ensam och detta formade tillslut en depression hos Valter som varade ända tills att han var 19.
När det kommer till familj så har Valter alltid stått nära sin mamma och pappa, de har aldrig haft några större problem och pratade med varandra ofta under Valter uppväxt. Han brukade inte vara med sin lillasyster så ofta men de visade fortfarande kärlek för varandra och fanns där för varandra när det behövdes.
Valter är en väldigt snäll individ, han försöker alltid tänka ett steg längre innan han uttrycker sig verbalt för att undvika att såra någon annans känslor i onödan. Valter är en väldigt intelligent person som har en förmåga att lära sig något väldigt enkelt om han tycker det är intressant, speciellt juridik. Valter är en rak och rättvis ledare när han behöver agera ledare men han har inga större problem med att följa order heller. Samt så har Valter ADHD vilket kan leda till koncentrationssvårigheter och impulser men under åren har Valter lärt sig hur han ska kunna parera detta på bästa sätt.
Valter har många intressen, några av dessa är följande. Styrketräning och konditionsträning detta gillar han för att han uppskattar när han ser resultat i sin träning som ett nytt PB eller liknande sedan så har vi juridik/lag och rätt på grund utav det arbete som Valter har, musik och film till vardags så lyssnar Valter ofta på musik exempelvis när han tränar och film/serie brukar han titta på på kvällen för att slappna av.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Min plan är att bidra som polis eller civil medborgare eller jurist. Detta för att jag har ett stort intresse inom just lagen och polisen. Jag har förmågan att skapa och driva utvecklade och roliga scenarion hyfsat ofta. När jag rollspelar på Valter så brukar jag oftast gå "all in" vilket innebär att jag är bra på fear-rp och att rpa på skador exempelvis.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tror att det ni syftar på är att man inte i varenda fall ska spela för att enbart en själv ska vinna och ha roligt. Exempelvis om jag skulle vara polis och så brukar jag ofta vara i efterföljande, då ska jag inte varenda gång jag får möjlighet även fast det är befogat pitta/preja personer bara så jag får stopp på dem och kan gripa dem. Man ska kunna sätta sig in i deras perspektiv och kunna se till så att dem också får rolig samt att de har en chans att vinna.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler. Eftersom jag inte kommer RP:a som kriminell så har jag inte lagt extremt mycket fokus på dem reglerna men jag har fortfarande läst dem. Jag kan ge exempel på några grundregler eftersom jag har väldigt bra koll på dem sedan tidigare. §4.1 G Exempel, vi säger att jag som polis är med om ett efterföljande efter ett rån och det pågår i 10 minuter, efter det så krockar gärningsmännen och lämnar spelet med uppsåt innan scenariot är klart, då har de "Combat loggat" och brutit emot den regeln. Jag kan ge exempel på fler muntligt ifall jag måste.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har över 2 års erfarenhet inom rollspel. Under dessa 2 år har jag rpat på över 10 olika karaktärer men fokuserat primärt på min poliskaraktär. Jag har 2100 timmar spelar på FiveM och skulle tro att 1500 av dem är på min poliskaraktär. Jag har RPat som polis, gängkriminell, yrkesmördare, civil medborgare, jurist och solo kriminell.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget som jag kan komma på just nu.