Accepterad Melle444 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle444

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121362451/

Ditt Hex-ID: Är bannad i discorden.

Vad är din discord tagg? Melle444

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Ban Unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag agerade extremt omoget och illa, möjligtvis att jag bröt emot någon regel på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var länge sen så jag minns inte så bra men tror jag kan ha lallat i icke-medlems chatten och bara skrivit när jag inte behövde. Sedan vart jag också bannad ifrån polisens discord då före detta polischefen "Vible" vart sur på mig eller något i den stilen, dock hade jag inte begått regelbrott då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag hade också bannat någon om de gjorde som jag, dock hade jag önskat att jag fick en varning innan jag vart bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger ifrån FiveM servern för samma regelbrott. "Mass VDM" dessa handlingar har jag gjort för jag har varit oseriös och inte haft någon direkt plan att spela här innan. Jag har tagit lärdom och kan garantera att inget liknande kommer hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara avstått ifrån att begå några regelbrott över huvud taget, agerat moget eller bara låtit servern vara helt och hållet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av mitt fel, jag kommer kanske inte kunna skriva så utvecklat som ni vill men det jag kommer göra annorlunda är att ge servern en ärlig chans och förhålla mig till de regler som finns och avstå ifrån alla form av lall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka