Nekad Melle375 | Whitelist ansökning [niklasson_12FN}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle375

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Melle375

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/084353/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Melle#1292

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som är svensk från långt tillbaka. Han växte upp med vänner som han fortfarande har kvar än idag, Han är en omtänksam kille som bryr sig om alla och sprider glädje och giller att dra skämt. Han växte upp i en bra familj med en normal inkommst med pengar. Hans familj består av Mamma Pappa, Mamman jobbar som journalist och pappan jobbar som mekaniker så det är från sin pappa han har fått bil intresset. Hans dröm är att bli bil mekaniker då han haft ett intresse till bilar sedan hans pappa visade han sitt projekt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för attt kunna spela Multistaden till sin fulla potential, att kunna ansöka till fler jobb och andra fördelar. Jag är en glad och positiv kille som skulle kunna sprida glädje i servern och är väldigt seriös när det gäller roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt för att kunne spela servern till sin fulla potential och att komma närmre communityt. Också för att jag är en seriös och positiv Rp:are

Hur många timmar har du på FiveM? 50+ timmar

Hur hittade du Multistaden? Genom kompisar som har sagt att det är en väldigt bra och seriös RP

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Spelar bara Multistaden för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka