Accepterad melle28299 | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle28299

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198866402440/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? The_Defender_2000#5213

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jiro Ali och är från Kosovo där han skulle växa upp med sin mamma och pappa och sina 2 bröder. Men när Jiro Ali var 1 år så blev det krig mellan militären och en stort gäng, Och i allt kaos så tappade familjen bort Jiro och en ung kvinna tog med han till Sverige och satte honom i ett barnhem. Efter några månader så kom en familj och tog hand om honom. Men När Jiro fyllde 18 så flytta han hemifrån och hitta ett motell i en ny stad. Där han börja lära känna folk och hade de bra. Jiro är en person som visar respekt mot personer och är också hjälpsam men det händer att han flippar och startar bråk. Jiro har bott i Sverige i 20 år nu och har lärt sig hur det e att vara en del i ett stort samhälle. Jiro har några intressen delvis att han gillar fester, bilar, och att knyta nya kontakter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att försöka se till så att alla får en bra RP och att jag kommer bidra med att försöka få andra att göra lika bra RP som mig och att jag är den som kan ta på sig en kyckling kostym och bara vara allmänt rolig .

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att de är en stor RP server och många aktiva spelare som sköter sig. Och att det är väldigt många som gör bra RP, men även att det är en bra server som har många jobb att välja på.

Hur hittade du Unive? alla mina kompisar spela på den servern och dom tipsa mig om den och att den var bra så jag testa och gilla den väldigt mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en person som känner många och har ett hus och bil, Kanske en familj men de är nog långt kvar. Men framför allt att bli en skön person som gillar att vara i centrum.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli taxichaufför och vara en skön person som underhåller folk i bilen, jag vill senare skaffa hus och en fet bil men de viktiga är mitt jobb och att jag brinner för mitt jobb och gör det inte bara för pengarna.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka