Nekad melle261 | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

melle261

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Melvin/melle irl

Vad är ditt discord namn? melle.belle

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan sandberg 27år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll mogen glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: när jan var liten var hans familj fattiga dom var rädda för sin son att han skulle göra krimminela saker fast det skulle han inte göra han skulle försöka göra ett bra liv och bli rik han ville försöka att bli rik och ge barn som var lika fattiga som han skulle leva ett bra liv och ha det kul ut med vänner och ha det kul en dag i skolan så värkade allt normalt men senare kännde han en hård smäll i nacken det var mobbaren marcus han ville slå han han visste inte varför fast han skulle inte låta han göra det han ställde sig upp och slog tillbaka på han senare den dagen när han skulle gå hem har var fylld med blåmärken och tårkat blod i anskitet snare när gick hem så var han vrål hungrig men det fanns igen mat men nu 10år! senare så är han i en ny stad och hoppas på tur och lycka

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra roliga scenarion på servern med mina vänner och lära känna nya folk och då kan vi alla bidra till bra roleplay vilket som e kul och när man har rolig rp så kan man skapa minnen både på serern och för andra och minnen kan man senare tänka tillbaka på och tänka fan vad jag saknar unive och sen så kommer jag sprida kärlek och glädje så att alla kan ha kul och skratta med varandra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motparten betyder att om man förlorar ett scenario så ska man inte bli arg så att man inte sen kommer tillbaka och rdmar dom efter man har döt så att det blir rättvist och rolig roleplay

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brytit mot reglerna på just unive men jag har gjort det på en server som hätte fjällen och då fick jag en 3dagars ban men då var jag helt ny tillroleplay och kommer inte göra dom misstagen igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm det är random death matchmaking det betyder att man går runt typ i torget dom bara står där och gör ingenting och sen så bara skjuter dom den personen för igen anledning; suntförnuft suntförnuft är tx att man inte gör något som man inte skulle ha gjort irl som tx att cykla eller ta in en motorcykel i en polis station

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag följer regler och kommer inte hålla på och lalla och förstöra rolepleyen jag kommer följa reglerna så nogrant som möjlight och jag älskar att rp och har alltid gjort men det var allt ha en fortat trevlig dag

Nekad.
Anledning:
För lite loggs.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka