melle232
Icke Medlem
- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin
Vad är ditt discord namn? melle8879
Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gunnar Svensson 57år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen, gammal modig och strikt
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han ska rollspela inom polisbranchen då han vill rensa kriminaliteten från gatorna han en gång lekte som liten.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå och social rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i vissa scenarion krävs det en vinst för motparten för att det ska bli så lyckat scenario som möjligt. Ifall man absolut endast tänker på att vinna alla scenarion kan det leda till fail rp.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej men kanske när jag var nybörjare på fivem för det fanns massa regler att lära sig.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, RDM
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä bara att jag är redo för en muntlig intervju
Vad är ditt discord namn? melle8879
Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gunnar Svensson 57år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen, gammal modig och strikt
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han ska rollspela inom polisbranchen då han vill rensa kriminaliteten från gatorna han en gång lekte som liten.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå och social rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i vissa scenarion krävs det en vinst för motparten för att det ska bli så lyckat scenario som möjligt. Ifall man absolut endast tänker på att vinna alla scenarion kan det leda till fail rp.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej men kanske när jag var nybörjare på fivem för det fanns massa regler att lära sig.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, RDM
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä bara att jag är redo för en muntlig intervju