Nekad Melle2 | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185834610/home

Ditt Hex-ID: 1100001490cb272

Vad är din discord tagg? wizzyy#4093

Vem var det som bannade dig? karimoooooo

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ⚠️ En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag sprang runt i piren och sedan blir jag kickad där det står att jag ska hoppa in i en kanal i Discorden så jag och Karimoooooo ska prata om vad jag har gjort och att jag blir permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, Jag tog ut pengar för att jag behövde pengar men jag tog det visst för långt. Du kan lita på mig att jag inte gör om det, jag spelar spelet för de är kul och inte för att bli bannad eller bara lalla. Jag visste heller inte om denna regel. Har checkat reglerna och nu kan jag det och vet att jag verkligen inte ska göra om det. Såg inte heller i Unive jobb att man inte fick. Jag vet inte men jag är oftast bara aktiv en vecka sedan är jag hos min mamma där jag inte har datorn och då jag inte spelar eller gör nåt med discord. Men jag lär mig av mina misstag och kommer ej göra om detta. Karimoooooo du vet själv att jag inte kommer göra om detta. Som sagt, spelar detta för det är kul, inget lall, inge bannande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannan för fail rp men staffen som bannade mig tog fel person så jag blev unbannad samma dag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? studerat serverns regler mer och noggrannare, Och vara mycket mer aktiv i Unive Jobb Discord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig mycket, att verkligen inte ta ut pengar. Studera mera i spelets game och i discord jobb.
Tänka sig för saker och ting, och att inte spela spelet för pengarnas skull.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Korruption är något vi absolut inte tillåter på servern! Läs gärna igenom alla våra regler en extra gång, samt förklara gärna varför vi skulle en ge dig en ny chans att komma in på servern igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka