Melle190
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin
Vad är ditt discord namn? Melleskiii
Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2024
Berätta om din karaktär. Vladovich de slavo. Växte upp i små områden och söker toppen. Vill bli rik och framgångsfull och kunna jobba så jag kan försörja min familj. Mina intressen är vapen och bilar. Jag är väldigt arg ofta.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att inte skjuta folk.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man hjälper andra istället för ha ego.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja och några är att inte Rdm, Vdm
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja nyc roll play
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt discord namn? Melleskiii
Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2024
Berätta om din karaktär. Vladovich de slavo. Växte upp i små områden och söker toppen. Vill bli rik och framgångsfull och kunna jobba så jag kan försörja min familj. Mina intressen är vapen och bilar. Jag är väldigt arg ofta.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att inte skjuta folk.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man hjälper andra istället för ha ego.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja och några är att inte Rdm, Vdm
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja nyc roll play
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej