Nekad melle13 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle13

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/7656119948942173/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? abuhassan.

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-25 000454.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bubbelgum valde banna mig eftersom jag gjorde ett dum beslut med att vara med kriminellt senario där det begicks kriminella handligar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag och min vän hade lurat en person och den personen tog det personligt och då fick jag känslan att jag skulle rpa efter käraktar som jag alltid brukar jag göra med mina käraktarer. Då så sköt grabben emot oss då så tog jag och min vän beslutet att åka tbx och visa ett budskap. Vi åkte dit min vän börja öppna eld och vi kidnappa han och då grabben inte hade den bästa rpn så valde vi göra ett kort senario med en avrätting. Jag satt och sa grejer till han och till slut så sa jag till min vän att skjuta han. Detta var ett dumt beslut av mig att göra fanns flera senario alternativ och jag ångrar verkligen det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var 100% rätt av bubbelgum att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har lärt mig av alla banns det är sällan jag gör om regelbrotten som exempel när det har lärt mig av alla. När jag var ny i unive så visste jag inte vad powergaming var eller stunt förnuft eftersom jag var van med andra pvp spel som jag hade kört innan men tack vare banns få fick jag lära mig mycket av RP och utan bannen skulle jag kanske försätta göra regelbrott utan att jag visste om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? som sagt det fanns ett par scenario alternativ jag kunde helt enkelt inte vara med i scenariot kunde bett min vän att hoppa över hela grejen. Vi kunde haft snackar ut detta än att jag skulle vara med och låtsas vara kriminell.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka