Nekad Melle1234567789 | Medlem ansökning [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle1234567789

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Lillen#7340

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander björk och han har växt upp ganska rikt. Det som han drabbas av lite är att hans lillebror är gangster och att han behöver ta hand om hans lillebror hela tiden. Alexander intresse är att hänga med kompisar och bah ta det lite lugnt liksom. Han gillar även bilar och har intresse för att vara kriminel. Han älskar sin lillebror som heter ali. Han skyddar honom vad som än händer med honom. Alexander är 25 år gammal, vi hoppas på utvecklande liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att spela med min roll så mycket som möjligt och rp till min roll. Du ska vara positiv och sprida glädje genom servern och våga vara sig själv och hoppas andra också kan det utan att bli tvingad till nåt. Du ska värna om ditt liv och rp om allt som händer och sker runt ditt liv. Sen hoppas det blir den bästa av den bästa rp servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man agerar på ett sådant sätt som gynnar den andra parten, istället för enbart fokusera på sin egen vinst eller förlust.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom kompisar och mycket youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka