Nekad Melle1234567789 | Medlem ansökning (M1zzY)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle1234567789

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Lillen#7340

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander björk och är 25 år gammal. Min karaktär är uppväxt i Finland där han bodde med sin mamma ensam för att pappan råkade ut för en bil krasch när han va ändast 3 år och lärde aldrig känna honom. Senare när han va 14 år flyttade han och hans mamma till Sverige och mamman blev arbetslös. Mamman fick lite senare ett jobb som vaktmästare på en skola. Men jobbet räckte inte till. Så hon va tvungen att jobba dubbla skift. När Alexander blev 18 år fick han sitt första jobb som mekaniker så han kunde spara upp pengar till framtiden. När Alexander blev 22 år flyttade han in i sin första lägenhet. Alexander gillade bilar ända sen han var 5 år därför blev han mekaniker. Han försökte spara upp till en fin sportbil som han alltid drömt om. En dag så hade han tillräckligt med pengar så han flyttade in i staden Unive. Och här är vi idag med 25 årige Alexander som jobbar på DHL och harv skaffat sig en ny kompis som heter Fabian.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP och ge en bra stund för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska göra de till et bra scenario även om jag förlorar eller vinner

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom kompisar och mycket youtube

Nekad utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka