Nekad Melle1234567789 | Ban Överklagan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle1234567789

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199104932840/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199104932840/

Vad är din discord tagg? Lillen#7340

Vem var det som bannade dig? 9tarzan

Hur lång tid var din ban? 29 dagar 5 timmar 20 minutert

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230217_175733.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag begick vdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis kommit in i stan och började springa emot nyckelsmeden för att köpa nycklar till min Jbil påvägen hittade jag en rx7 som någon hade lämmnat så jag tog den så länge så de skulle gå snabbare jag åkte till nyckel smeden och insåg att man behövde kontanter jag tog bilen till banken och hämta ut pengar åkte tilbaka och köpte nycklar jag åkte sedan till piren och såg ett par folk i en stor grupp och tänkte in på dom så jag skulle åka förbi och parkera mitt fordon Men påväg in i svängen lagga jag till och utan vilja träffade jag folkgruppen och sen efter några sekunder blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel Men inte med vilja för mitt internet hade hållit på hela kvällen och jag laggade sjukt mycket. jag fick en lagg spike precis innan jag skulle svänga vilket gjorde att jag körde på folk men såklart utan vilja

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De fanns inte så mycket jag kunde göra Pga lagg men jag antar väll at jag hade kunnat ta en annan väg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså inte direkt eftersom de inte va meningen men som sagt hade jag kunnat tänka ett steg framåt och tagit en annan väg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Nekad ban lverklagan
Skriv vänta ut din ban lite mer och ansök igen om 24 h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka