Accepterad Melle1234 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle1234

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Melle#0419

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Andersson. Han har växt upp i Malmö med sin familj. Hans familj består av hans mamma, pappa och lillebror. Han har haft en väldigt svår uppväxt. Han blev kriminell väldigt tidigt i livet då han umgick med lite fel folk. Han började tidigt med knarkhandeln, dvs att sälja och langa droger. Han fick fler kontakter och tillslut blev han springpojke i Hyenorna. Det gick bättre och bättre för honom och därefter började han med vapenhandeln också. Han hoppade av skolan efter 9an och därefter har han bara hållit på med allt kriminella. Han fortsatte och till slut blev han medlem i Hyenorna.
Sedan startade det stora gängkriget mot Dödspatrullen. Viktor blev skjuten i axeln och fick åka till sjukhus. Vid detta tillfälle hade han ett vapen på sig. Polisen beslagtog vapnet och han hamnade i fängelset.
Nu när han kommit ut från fängelset vill han påbörja ett bättre och lagligare liv. Han har köpt en lägenhet i Unive staden och ska flytta in. Han ser verkligen fram emot bilhandeln på piren. Han kommer att hitta nya vänner som han kommer leva med i hela livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en social rp samtidigt som att jag kommer ha en väldigt rolig och unik rp som är rolig för alla parter. Jag kommer förmodligen att satsa på den kriminella rpn som jag gjorde innan, och där kommer jag verkligen satsa på vapenhandeln och droghandeln. Jag kommer även kunna hjälpa till ingame fast att jag ej är servervakt då jag har erfarenheter inom rp.
Jag kommer kunna lära ut rp till nya personer inne på servern genom ooc chatten. Kan även bidra med den lagliga rpn genom att ansöka till chef i framitiden. Jag ser verkligen fram emot detta nu.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ej ska rollspela för att vinna ett scenario. Man rollspelar för att ha kul, inget annat. Att endast rollspela för att vinna räknas som powergaming eftersom att du rollspelar för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Genom Cosmo för ca 1,5 år sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka