Accepterad Melle1234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle1234

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KaosenW/

Ditt Hex-ID: steam:11000010215faa3s

Vad är din discord tagg? Melle#0419

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: 47B472A1-E2C4-41C1-95F6-308B9798FB90.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag var en olojal medlem, och lämnade Unive. Jag lämnade Unive i samband med att Jackz lämnade. Han blev alltså hotad att bli ddosad, men även att bli misshandlad osv i verkligheten. Jackz lämnade och då följde jag med honom. Han startade upp en ny rp servern som hette Kusten Roleplay. Jag fick Sr.Mod på den servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var då helper och kriminell ansvarig, då Jackz var OA. Precis som jag skrev tidigare hade han blivit hotad osv. Han lämnade Unive och då hängde jag med honom. Det var dock inte den ända anledningen till att jag lämnade servern, utan jag lämnade även för att jag ville testa något nytt. Jag gick då med Jackz till en server som han ägde vid namn "Kusten Roleplay". Jag fick Sr.Mod på den servern. Det var roligt till en början, men sedan tvekade jag och ville byta tillbaka till Unive. Då ser jag att jag är bannad från både Fivem, discorden och forumet. Då kände jag att allting var över och att jag aldrig kommer kunna komma tillbaka till den ända rp servern jag spelat på tidigare. Unive var alltså sjukt stort för mig, men ändå valde jag att lämna. Det var alltså ett dåligt val av mig. Därefter så nukar Jackz servern, och sedan öppnar Lajman och Avanz upp Velo Roleplay. Jag blir promotad till Admin, och fortsätter att jobba. Tillslut så blev jag tilldelad Delägare efter allt arbete. I detta läget så ville jag fortfarande tillbaka till Unive, men var fortfarande bannad från forumet vilket betydde att jag ej kunde göra en banöverklagan. Nu när jag har rensat datorn så har jag gjort ett nytt konto på forumet där jag äntligen kan göra en ban överklagan. Jag hoppas verkligen att jag kan få en andra chans där Philip kan förlåta mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag var alltså en olojal medlem, då jag valde en annan server före Unive. Nu ångrar jag mig extremt mycket och jag gör ALLT för en andra chans. Jag har även hört av andra att 320 har sagt att jag aldrig får sätta min fot på Unive igen, vilket är väldigt tråkigt att höra. Dock kan jag lova att jag aldrig gör om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är lite osäker på mina bans. Jag har inte så många bans, men det ligger nog runt 5 bans. Jag har aldrig varit en problem spelare. Rpat mestadels krim men har skiftat mellan polis och krim. Har skiftat ca 6 gånger, då jag lämnat polisen och därefter donerat för krim igen. Har endast fått en krim varning, vilket var en varning som var i Januari 2021. Därefter har jag aldrig fått några åtgärder.
Detta betyder då att jag inte fått någon ban på ett helt år. Ifall jag skulle fått komma tillbaka så kan jag lova att min rp kommer att vara desamma som det varit tidigare, om den inte är bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag är väldigt glad över att jag inte skadade Unive på något sätt, vilket andra väljer att göra. Det kan vara att rdma eller något annat. Utan jag lämnade på ett fredligt sätt för att jag inte ville förstöra för Unive. Ifall vi skulle backat tillbaka i tiden så skulle jag inte gjort ett så hastigt beslut. Utan jag skulle verkligen tänkt efter ifall jag ville lämna eller ej. Jag skulle insett redan då att Unive var den bästa servern, vilket den alltid kommer att vara. En väldigt bra ägare som varnar oss mot virus, scams ddos osv. Det jag skulle gjort annorlunda är att jag aldrig skulle lämnat från allra första början och bara stannat kvar på Unive. Då hade jag aldrig fått denna bannen, och då skulle jag suttit och rpat på servern just nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag. Jag har lärt mig att man aldrig ska lämna Unive, då det är den bästa servern. Ifall Philip unbannar mig kommer jag lova att jag aldrig lämnar Unive för någon annan server. Jag kommer alltså att stanna på Unive ända tills 320 väljer att stänga ner servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka