Nekad Melle1234 | Ansökan till Servervakt (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle1234

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Melle#0419

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Inne ca 3-4 timmar på vardagar, sedan ca 4-5 timmar på helgerna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit på Unive i snart 2 år. Blev dock en paus nyss på ca ett halv år. Ca 1000 timmar på Unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 16 gånger, varav 6-7 st är felaktiga, bla när jag var staff och provade ban systemet osv.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är främst att hålla servern ren ifrån lallare. Bara för att man är servervakt så är man inte mer värd än andra, men man kan säga till och varna lallare som påverkar rpn negativt. Som servervakt använder du alltså dina perms till att hindra lallare eller andra personer som bryter mot reglerna. Som jag skrev i min förra ansökan för ca 1 år sedan så kommer jag först och främst göra en /m för att ge de en varning. Därefter blir det kick. Är det ett grova regelbrott som tex vdm så ska personen bannlysas direkt. Det ska även ske en ban förlängning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara servervakt för att kunna vara med och hjälpa till med servern rp. Att försöka höja den på alla sätt och vis. Jag kommer såklart att rpa normalt, och kommer ej gå och leta problem. Utan när jag ser ett problem komma så tar jag de åtgärder som krävs för att personen ska lära sig. Mitt främsta mål är alltså att höja rp nivån på Unive. Jag kommer möjligtvis att dva bilar som bara står stilla och tar prestanda på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är att man använder sina perms till sin egna fördel. Det kan vara att jag tex bannar en kille för att jag vet att jag förlorar ett scenario. Det kan förekomma på många olika sätt. Kan hända i samband i en skottlossning, när jag har toggleid igång och kan se alla genom väggarna. Det kan även förekomma ifall man blir nedskjuten eller dör i ett scenario och revivar därefter. Finns massvis med exempel.

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka