Accepterad MeLLe123 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MeLLe123

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Användarnamn: MeLLe123

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043343981/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MeLLe

Vad är din discord tagg? MeLLe#4212

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Dödar folk på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det va bettan som banna mig och tror han banna mig för den vinkel han såg hur scenariot va men det va så mycket som hände som inte han fick se. Fattar varför han bannar mig och ja gör fel som jag ångrar. Men det tråkiga va att de satt typ 12 i dcn när de skulle va 6 pers ungefär som va med i scneariot o då satt alla deras vänner i dcn också som va med i scenariot o lät aldrig oss snacka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det va såhära jag och 3 andra i vårt gäng gick till sjukhuset och då åkte vi dit med min devil 16 o då börja de tjafsa mot oss och kalla oss saker osv på gz o då sa vi jävla grönsak osv. O det va inte mer med det. Sen sa de till oss att vi tar det länge ifrån. Sen precis utan för sjukhuset då bär en kille upp mig med /coger och säger att han råka göra det. Och då säger jag att det är grönt gräs. och då säger dem nej. sen fortsätter vi går länge bort i någon gata länge från sjukhuset. Och då antar vi att de inte är gz imed de sa det o de va nämre sjukhuset. Och de fortsätter trashtalka oss och då märker vi att en kille går bakm oss hela tiden o en bil kör framo tillbaka hela tiden. Sen kallar han min vän något o då drar jag fram macheten o dödar en långt ifrån sjukhuset. Sen då märker vi att en kille tar upp gun men jag är 1 meter bakom han o han ser inte mig då jag är bakom o han hann inte dra upp gunnen o då dödar jag han. sen så knockar min vän han andra. Sen hoppa vi in i support för staffs ville snacka o det va med typ 7 pers i scenario men typ 12-13 pers va i dcn o bara skrek emot oss och alla hoppa på oss o vi fick inte säga ett skit o de bara p banna melle p banna melle o fick inte ens prata då alla satt o snacka emot vårtat gäng. Varje gång vi skulle säga något hann vi inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker bettan gjorde helt rätt att banna mig för då lär jg mig en läxa och ångrar de jag gjorde och kommer tänka på det sen. cred till bettan som va med i support o lät oss snacka själva sen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. trafikregler, Powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte vara så aggresviva och lugna sitatuinon och ta det längre ifrån plasten

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är kalrt ångrar de jag gjorde som sagt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka