Nekad MeLLe123 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MeLLe123

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Användarnamn: MeLLe123

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043343981/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Melwin

Vad är din discord tagg? Melwin#4212

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kommer inte upp anledning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag blanda mig in i en disskution som jag inte skulle och bara låtit staffs ta hand om det. Riktigt onödigt gjort av mig och saknar redan multistaden. Ska låta staffs ta han om det och de gjorde jag inte utan skrev i ooc chatten när jag bara skulle skita i det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev att de va synd att folk blev wipead då de lagt ner mycket på karaktären o då fick jag bann. Ångrar de jag gjorde och vet att man inte ska lägga sig i andra staffs när de skriver och låtar de sköta allting. Och de gjorde jag inte så ångrar allt jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig då jag fråga en fråga

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga på dcm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja låta de sköta det och skita i det

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
"Felaktig då jag ställde en fråga", absolut. Det är inte det problemet ligger i. Problemet är att du drev på en diskussion som vi sa att man inte skulle göra så vi kunde hantera ärendet. Det sket du fullständigt i och du tycker ändå vi gjort fel. OKKK

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka