Nekad Melle0910 | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle0910

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? melker

Vad är ditt discord namn? björnen25 eller melle0910

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: osman lenartsson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig påhittig smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: osman är en kille som har växt upp i gargare med sin pappa. Hela livet har han hållt på med pappas bilar och hojar och har alltid tyckt det vart kul och mecka och sälja bilar. Redan när osman var 12 så köpte hans pappa osmans första bil som var en 740 som osmal fick pilla med sedan fixade osman upp bilen och sålde den och köpte en lite finare bil sen har han hållt på med att sälja bilar fram tills nu. Nu måste osman skaffa ett jobb och hans drömjobb är att jobba på bilfirman och sälja bilar och ha kul

Vad kan du bidra med till serverns RP? är en kille som gillar att rp,a med vänner skaffa nya vänner och är seriös och inte nån lall rp tex shoot and loot

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska spela för bådas fördel för att få ett så roligt scenario som möjligt för båda

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? en gång så råkade jag vdm,a nån och vart indragen i support och sen förklarade dom vad vdm innebar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft och poor rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är 15 fyller 16 som har vänner på servern och dom har tippsat mig och den värkar jätte rolig

Nekad
Anledning: Inga logs på dig, du får börja rollspela några veckor så vi staffs får perspektiv på hur du rollspelar.

Du kan igen ansöka om 1.5v minst!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka