Nekad Melle0506 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle0506

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Joh4nsson#0159

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Ahmed Khali. Han kommer vara en väldigt lugn person med nästintill alltid på bra humör. Han älskar bilar och motorer han är i mesta dels i sitt liv jobbat på en bil verkstad och inte tjänat alls mycket pengar. På fritiden brukar han hänga med sina vänner ute på stan. Det kan hända att dom gör lite dum heter också lite kriminella saker för att tjäna pengar. Ahmed har en pappa mamma och en bror. Pappan heter Charben och mamman heter Elishia och han bror heter abdi. Ahmed och abdi har alltid funnits för varandra och dom är du N av dom som alltid hänger på stan på kvällarna. Dom har alltid backat varandra i situationer och massa andra saker. Ahmed gillar även att spela fotboll på fritiden då han spelar i fotbolls laget rosengård i Malmö. Han hade talang när han var liten men han valde att inte satsa på det då han kom i fel umgänge.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till väldigt mycket hög rp nivå och en väldigt social rp nivå. Jag kommer förmodligen rpa som kriminell så inom det område kommer jag bidra till mycket stora scenarion och massa annat tex som stora vapen handlingar igenom gäng osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att både parterna ska få ha kul i scenariot och ett dom dom tex e kidnappade ska ha en chans att ha kul och inte bara åka o döda han o sedan dumpa utan dröja ut på det lite

Hur hittade du Unive? Har spelat på den innan och så tog ja en paus o nu vill ja börja igen

Nekad, ej tagit sin intervju inom den angivna tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka