Accepterad Melle0506 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Melle0506

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198448835883/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Melle#8153

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta David Svensson. Han kommer vara en väldigt trevlig kille som nästintill är på bra humör och vill prata med alla. Han hade en väldigt tuff uppväxt med många som var emot honom. Han hade en mamma som hette Karin. Hon var väldigt elak och var psykopatisk beroende av droger och alkohol. Hon behandlade David som om han inte fanns där han blev ut stängd från lägenheten och fick göra sin egen mat och tvätta sina kläder han blev rättare sagt bortglömd. David har ett intresse som han verkligen brinner för han älskar motorer det bästa han visste när han var liten var att stå i sitt garage och meka med sin EPA. Och nu när han är 24 år gammal så brinner han fortfarande för motor han nekar fortfarande i sitt garage och han vill gärna börja som mekaniker hos mekonomen. Han favorit bil är en Volvo 740 när han var liten så hade han en 740 som EPA och den har han fortfarande kvar och kör runt med. Han älskar även tjej som han gjort i hela sitt liv förutom hans mamma då. När han var liten så gjorde han väldigt många misstag han baxade från butiker. Men hans största intresse är ju som sagt bilar och motorer. Hans favorit motor är D24. Han tillbringar just nu hela sitt liv hemma på hans gård i hans garage och där mekar han med sina feta Volvos. På hans gård så finns det ett stort och ruttet hus som han lever helt själv i eller jo han har ju sin katt Sven men ingen mer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en bra rp spelare som har rp i över 1 år och har väldigt många erfarenheter. Jag kommer bidra till en väldigt hög rp nivå med många feta scenarion som folk kommer tycka är roliga och spännande. Jag har även kört på servern ett tag utan whitelist och nu har jag märkt att denna server är rätt server för mig och jag kommer satsa sönder på denna server om jag blir Whitelist.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollar på många streamers och jag känner att detta är en server för mig och den verkar även vara en väldigt bra server med hög rp nivå. Jag har även kört på den själv och även då har den varit en sjuk server med hög rp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom mina kompisar som har visat den för mig och delat dc servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en av stadens farligaste och mest skrämmande person. Jag vill även gå med i ett gäng som har bra rp och verkligen tror på mig. Jag vill även kunna gå med i rätt gäng för mig så jag kan rp mycket roligare med gänget.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå är att bli gäng ledare i ett av stadens farligaste gäng och att folk vill joina gänget. Jag vill även uppnå en hög rp från alla och att även det kommer sjuka scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag verkligen

Jag råka skriva i väldigt fel på födelsedagsdatum jag är född 16 november 2006

Tillbaka