Nekad Melle steen | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Melle steen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198210590291/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Mellez#7090

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2021

Berätta om din karaktär. aa jag har varit en polis på många servrar och jag har många saker jag vet om roleplay och jag har mycket som e bra och jag vill va på en svensk server och ha roligt och få nya vänner

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vet att man får inte göra dumma saker och man måste hålla sig i sin karaktär och man ska uppföra sig och jag vill jobba på ett annat jobb som gör mer saker till exempel mekonåmen e typ aldrig på så jag vill ändar på de

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det första man måste jobba för att känna pengar och man har hälsa och hunger och törst

Hur hittade du Unive? jag sökte på svenska servrar och så hittade jag er

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och jobba och få pengar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill vara miljonär och ha roligt och jobba för mekonåmen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja men om jag blir medlem så kommer jag säga up mig från den servern

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Senast ändrad:
Tillbaka