Inaktuell Melle | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle

Välkänd Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
486
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? melle0419

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Viktor Andersson 30år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, lojal.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Framtidsplanerna är att träffa nytt folk och skapa kontakter. Skaffa sig ett jobb och jobba upp ekonomin. Därefter bygga upp ett fett garage med feta bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att ha en rolig och kreativ samtidigt som att den är väldigt seriös. Jag har tidigare erfarenheter av rp, då jag spelat på Unive sedan 2021. För mig är det väldigt viktigt att allas rp på servern är seriös men samtidigt kreativ.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa för motpartens vinst. Tex ifall du gör ett butiksrån så ska rpa så att motparten, alltså polisen i detta läget också har det roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag gjort. Har hänt att jag powergamat några gånger osv. Har resulterat i en kort bannlysning vilket i sin tur lett till att jag lärt mig av mina misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft - Att det man gör i RP ska inte vara orealistiskt. Metagaming - Att man tar information utanför karaktären och använder i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är vidare genom verifiering.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka