Accepterad melle. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle.

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mélwin

Ditt discordnamn: me11e.

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2004

Varför ska just du bli staff? Har en väldigt bra ban historik om du frågar mig med väldigt få bans vilket speglar min rp väldigt bra med en 3-4 års lång period i nacken. Jag har också hjälpt serven på ett eller annat sätt genom åren då jag väldigt tidigt blev servervakt och städat undan skit som iallafall underlättar de högra staffsen arbete att fokusera på annat, sen har jag också alltid varit nån som donerat till serven vilket också är en viktigt aspekt då pengar behövs för att driva runt en server. Sen har jag även varit helper och hjälpt serven den vägen och nu känner jag att jag vill fortsätta arbeta och förbättra serven.
Jag har även ett väldigt stort intresse för donations området då det är nått jag uppfattat som ett roligare område. Så kort sagt så har jag under mina 4 år på serven på ett eller annat sätt hjälpt servens utveckling framåt och har inte planer på att sluta med det framöver.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Skulle säga att det är olika saker som inte fungerar lite till och från. Nu det senaste tycker jag krim rpn har förbättras gentemot hur den såg ut för några månader sen dock ser man fortfarande att krim rp nivån kan sänkas emellan åt under en vecka från dag till dag. Sen kan man också till och från se flera personer sitta både donations väntrum men också vanliga väntrum, jag är medveten om att många hoppar support för att klaga på nått där vilket ger mer jobb till staffs när dom kanske egentligen borde göra en anmälan/förslag vilket i sin tur även där kommer ge mer jobb för staffs att kolla på och därför tycker jag staffs teamet borde bli bredare då det underlättar för alla.
Nått annat som bör förbättras enligt mig är att leta bilar som går alldeles för bra, dessa bilar framkommer oftast i krim RPn därför hade det underlättat att se över bilarna de kriminella använder för att granska handlingarna dock ser handlingarna bra ut allmänt på alla bilar men när det finns flera bilar som går riktigt bra så är det just dom som används.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Fördela ut problemen i områdena man har inriktat sig på men också att man som team har bra kommunikation sinsemellan. Sen såklart ha flera aktiva staffs som kan specca för att hålla ordning på serven ingame vilket är det viktigaste då RPn är det som visar upp UNIVE som server och lockar till sig flera spelare vilket jag skulle säga är ett av målen man har, att serven ska växa.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Tycker att man ska vara lättsam att prata med samt rätt aktiv och ge rimliga svar som man får ställda till sig. Man bör också kunna ta kritik men också ge konstruktiv tillbaka för att inte bara få sig själv att utvecklas. Som staff borde man inte heller begår regel brott vilket jag tror kan vara lätt hänt av vissa som gärna abuser perms. Oavsett vilket område man har bör man alltid vara trevlig och bemöta spelare med respekt. En professionell staff strävar också för att hela tiden utvecklas vilket är viktigt då det är då man inte bara blir bättre och effektivare som staff utan också bidrar det positivt till serven.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Balans mellan RP och staff arbete ser jag inte några konstigheter alls med då jag inte har problem med att skippa RPn nån dag för att istället göra staff arbete. Och balans mellan privat liv och staff arbete är inte heller direkt några problem, jag skulle inte gjort denna ansökan om jag visste att de inte skulle fungera. Jag brukar kunna vara aktiv från 16 och framåt på vardagar och olika tider på helgerna. Lätt hänt att man är inne på unive några timmar om dagen vilket jag anser skulle räcka om inte mer för att vara staff på unive.

Hur länge har du spelat på Unive? 16 juni 2021 joinade jag unives dc

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, har varit helper

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? event, servervakt och jobb, inte lika stort intresse för dom områdena som jag har för de andra sen har jag också varit servervakt tidigare och det är ett område jag känner jag blivit "klar" med och vill istället testa på nått nytt. Jag anser man behöver ha ett intresse eller tycka att de ska vara kul för att grejer ska bli gjort ordentligt och det jag har störst intresse för är donation området.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka