Melle | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle..

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: Melle

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Gullbrink

Vad heter du på discord? kebab#5593

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela alla dagar förutom då jag slöutar sent i skolan men oftast 16-22 på vardagar och på helger oftast från morgon till lite senare på kvällen. [med pauser imellan eller om jag ska göra något på helgen.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa till och förra denna server fram för bättre förhoppningar. Jag vill hjälpa till med denna servern alltså jag kommer vara aktiv ingame och i discord för support. Men jag kommer alltså svara i reports då jag faktist irriterar mig att vissa i staff teamet ej gör det men det ska jag försöka fixa, dem flesta iaf. Jag är även erfaren inom staff på just denna servern faktist så jag vet lite om hur allt funkar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kan bidra med utmärkt service i support samt ingame. Jag tar många reports där folk behöver hjälp med något.
Jag har faktiskt tidigare erfarenheter av just att vara Staff. Jag älskar Staff arbeten samt att hjälpa människor. Jag kan även bidra med en erfaren kille av att vara staff och även en gammal 2 servers ägare alltså jag har ägt 2 servers.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har somsagt ägt 2 servers där vi har haft massor att göra där fungerar det som på denna server man tar support och grejer som staff arbetet är till för. Jag har även varit support på denna server tidigare när det bara var runt 40 spelare per dag. Men jag har varit staff på många andra servers innan som jag inte minns vad dem hette pga att det var längesedan.

Har du några tidigare erfarenheter? Jo somsagt det jag skrev ovanför men det var typ samma fråga. Men jag har varit staff på många servers innan. Men jag är rätt erfaren inom störiga medlemmar eller bråk, vilket jag kan hantera ganska bra. Jag kan hantera allt från ingame till discord.

Vad kan du om skripts? Jag kan faktist rätt mycket och det hade varit kul att göra något här på denna servern och driva den fram.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för jag känner att jag är den rätta. Jag är den som kommer tillbringa servern fram tillsammans med dem andra staffsen. Jag känner att jag kan hantera det här med staff rollen. Jag vill kunna få bort trollare och folk som inte lyder grundregler. Jag kommer även inte spela på andra servers som vissa faktist gör. Det känns även tryggt att gå runt med staff rollen så jag kan banna folk eller kicka så jag kan hjälpa andra folk att fortsätta sitt rp.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nu för tilfället spelar jag inte på någon server förutom multistaden

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka