Nekad melle. | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle.

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mélwín

Vad heter du på discord? melle.#0095

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Kommer hem drar på datorn och rpar några timmar beroende vilken dag såklart men blir några timmar rp per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen juni 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet inte riktigt hur man kollar men skulle tro att jag har 6 st kanske där många var från starten av min RP karriär. Senaste bannen var nån gån i september förra året tror jag.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Underlätta jobb åt staffs och som kan samarbeta med serven för att nå målen. Servervakter ska hålla ordning på serven så inga regler bryts, man ska kunna reglerna och ska våga säga till i ooc ifall en eller flera håller på att spåra ur.

Varför vill du bli servervakt på servern? Hjälpa serven att nå målen inom rp och fortsätta utveckla rpn. Unive är den enda serven jag rpat på och jag har gjort de i ungefär 2 år där jag varit servervakt under stor del av perioden. Jag tyckte de va kul att hålla ordning på serven och vill därför bli sv igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan uppstå när man revvar kompisar utan giltig anledning och abuse kan vara att använda toggleid under scenario för att ge än fördel under scenariot, det kan också vara att revva sig själv för att vinna scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka