Nekad Melle#6947 | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle#6947

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199277009354/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? MELLE320#6947

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse och han kallas för Mekarna. Lasse är en äldregubbe som hade en dålig uppväxt från 3-9:an. När Lasse var 12 år gammal så dog hans pappa som gjorde att mamman fick en stor pengar kris och fick flytta till Rinkeby i en liten lägenhet och Lasse hamnande såklart i en stor depression med allt som hände som gjorde att allt gick snett för han. Lasse började vara ute sent på kvällarna och slutade lyssna på sin mamma och började med skit (Droger,Vandalisering,Misshandel,Råna). Mamman blir orolig och ringer sedan soc som gör så att Lasse får åka till ett LVU hem och ta det där ifrån. När väl Lasse kommer ut ifrån LVU:T så hade han börja känna ett par grabbar från gatan som var väldigt tungt kriminella och ohyfsade av sig. Lasse började softa med grabbar från gatan och några månader senare hade Lasse gått med i gatan och han blev fast i deras plan och började att hålla på med det kriminella livet. När Lasse var 16 år gammal så åkte han in i ungdoms fängelset för grovt vapen brott och droghandel. Lasse satt inne i 5 år som gjorde att han träffade mer och mer kriminella som hade mycket erfarenheter och många olika kontakter till olika gäng. Lasse började känna folk i ungdoms fängelset som gjorde att när han kom ut så blev han erbjuden till att bli ledarens i gatan höger hand och då fick han en uppgift att åka till Spanien och ha möte med kartellen om ta hand om drogleveransen från Spanien till Sverige. Lasse fick dealen med kartellen efter ett långt möte och dom börjar med en stor last droghandel som går till Sverige. gatan tjänar hur mycket pengar som helst och är en väldigt respekterad kille i Stockholm men senare väljer han att lämna gatan när han är 23 år gammal. Lasse ville börja tjäna vitt och leva som en vanlig person utan att alltid ha stress att bli dödad av något annat gäng. Men gatan tyckte ej om det han gjorde och satte ett pris på Lasses huvud som gjorde att han nästan dog när han satt på en bar i Stockholm och blev beskjuten av hans gamla vänner. Lasses lyckades springa därifrån och klarar sig ur situationen och sedan flytta han till Unive för att inte behöva vara rädd hela tiden och inte ha något med det kriminella livet att göra. Lasse vill nu skapa familj och skaffa jobb i Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag har en rolig och bra personligthet som kommer passa bra på denna server. Jag har spelat på den ett tag i typ 5 till 6 månader och känner ändå att jag klickar med vissa människor och har skaffat lite connections. Den största anledning är för att jag ska kunna spela på servern legit och faktiskt kunna göra saker och inte bara lalla runt och inte kunna göra något.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med roliga scenarion samma som jag skrev ovan. Kommer göra det bästa för att det ska bli lika för alla inom ett scenario. Jag kommer bidra med realistiskt rp och göra allt för att sköta mitt jobb. Bidra till ett roligt RP och roliga scenarion, vara aktiv och trevlig på discord.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte spela för din vinst utan RP Och du ska spela rp för dig och andra så de blir en bättre och roligare rp. Och att alla i senariot ska få ha kul och inte bara tänka på sig själv. Man ska göra scenariot så spännande som möjligt.

Hur hittade du Unive? Min vän som är kriminell på Unive tipsade mig!

Nekad väntar inte 24 timmar innan du skickar en ny ansökan. Ansök igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka