Accepterad Melle.24 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle.24

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? melle.24

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Musse zaed och är 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Rolig, Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Musse kommer har ett intresse för bilar men hamna i kriminella livet, Nu flytta han till staden unive och ska bli bilförsäljare eller jobba på auto experten kommer bli så framgångs rik och ha mycket pengar o köpa villa med havs utsikt med frugan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig rp som bilförsäljare, är lite skojig så kommer få kunderna att skratta men blir arg på alla kriminella så varje gång jag märker att nån e kriminell kommer jag ringa polisen så får dom ta de därifrån, men ska sälja mycket bilar, bli och bli framgång rik.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man ska spela så att scenarion blir roligt för dom andra i scenariot också och inte bara göra korta tråkiga scenarion som bara jag vinner på.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej är fläckfri följer regler och har bra rolig rp

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random deathmatch) innebär att man dödar nån utan anledning, Fear rp innebär att man ska värna om sitt liv t.ex om jag åker in i en gränd och ska hämta nåt jag gömt där sen kommer de 2 killar med vapen o riktar på mig då ska jag inte säga emot dom eller försöka springa iväg jag ska lyssna på vad de säger

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bra på att göra roliga långa scenarion. Vill också till lägga att jag var inne som icke medlem i ungefär 1 och en halv timme o de var jätte kul vilket slutade med denna ansökan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka