Nekad melle 222 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle 222

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402583483

Ditt Hex-ID: 11000011a5d3bbb (Hex)

Vad är din discord tagg? mele 222#4984

Vem var det som bannade dig? Olle P

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar, men det var igår så 9 dagar kvar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm, det är allt det står.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i min vän så att han dog.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mitt spel laggade och då så stannade min vän och gick ut ur sin bil men på min skärm så var han längre bort så då körde jag rakt in i honom. Men han var okej med det och när han kom tillbaka så fortsatte vi som vanligt och ungefär 10 minuter senare så blev jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det tror jag inte men det stor rdm och det borde ha varit vdm och därför tror jag att det kanske kan vara felaktig och att det var 10 minuter senare som jag blev avstängd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång för att jag trängde mig före i kön på bilfirman och den andra så stod det bara sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom att mitt spel laggade så kunde jag ha kört mer försiktigt för att undvika att detta hände eller så kunde jag ha försökt fixa lagget tidigare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska ta det mer försiktigt när jag kör och mitt spel laggar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka