Nekad MeLlamoProGabbe | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabdullah01

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabbe4058

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Mohammed Marshallah. Mohammed är 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, uppmärksam och självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mohammed marshallah är en ung kille med stora drömmar. Han vill bygga upp sitt eget gäng, inte vilket som helst, utan ett riktigt tajt team som gör grejer tillsammans och lyckas. Han vill ta sig upp i livet, skapa något större än sig själv, trots att han inte haft det lätt sen han var liten. Han kommer från Irak, ett land med mycket historia och kultur, men där det också finns stora problem och orättvisor. När han var runt tio år flyttade han till Sverige med sin familj. De lämnade Irak för att få ett bättre liv och slippa otryggheten. Men det blev inte direkt enkelt här heller. Svenskan var svår i början. Mohammed hade svårt att prata, förstå allt i skolan och känna att han passade in. Han kände sig ofta utanför både språkligt och socialt. Dessutom hade familjen det tufft med pengar – varje krona räknades. Han fick börja ta ansvar tidigt. Hjälpa till hemma, jobba extra ibland och tänka mer på familjen än på sig själv. Men trots allt det där har han inte gett upp. Han har stora planer och han vill verkligen lyckas – både för sig själv och för sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kriminalitet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska alltid spela för att döda människor

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag lekte inte rädd när jag hade ett vapen riktat mot mig. nu vet jag att jag ska spela att jag är rädd om mitt liv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm meta gaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat under tidigare år

Nekad ansökan
Anledning: Din text är skriven av AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka