Nekad Mellack | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellack

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Mellack

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Derik Karlsson och han kommer från en liten hålla utanför Växjö. Har har är en härlig kille med mycket energi. Han kommer från en familj som alla jobbar/jobbat med att släcka bränder alltså räddningstjänsten. Då såklart så skulle han jätte gärna vilja jobba där också. Ha tänker även att han kommer att bo i staden unive under sitt liv nu och börja jobba som brandman och hjälpa staden med många saker. Inte minst släcka bränder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med att följa alla regler och hålla en social rp men även rolig så att alla ska få de kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska spela för att de ska bli roligt för både medparten och motparten så att allting sköts på bästa sätt och så att allt blir kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag de har jag! Sunt förnuft: att man ska tänka som man gör i verkligheten. Rdm random dea match att man dödar någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hade varit kul att kunna spela här :)

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär. samt Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka