Nekad melkis555 | Medlem ansökning [LUDDE] [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melkis555

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/melk9is

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? melker

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Oliver Ek och är 18 år. Oliver hade tuff uppväxt där hans pappa Erik Ek var alkoholist och mamman Ulrika Ek jobbade tre jobb. Oliver har gått gymnasiet där han pluggade sam sam. Nu efter flera tuffa år på gymnasiet vill Oliver ta sig ut och testa nya äventyr t.e.x som att jobba, hitta nya vänner och testa kärlekslivet. Oliver har alltid haft ett stort intresse för bilar då hans enda leksak när han var mindre var en leksaksbil. Oliver har alltså levt ett tufft liv och vill inte att någon annan ska må lika dåligt som han gjorde så därför är han väldigt snäll mot andra och behandlar andra som han själv vill bli behandlad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har ett stort intresse för rp och har alltid tyckt att det är intressant. Varför just på Unive? jo för att min kompis spelar på den här servern har rekommenderat den starkt till mig då alla är väldigt trevliga och jag känner att jag vill känna samma gemenskap som han har berättat om. Inte bara att jag ska känna den jag vill vara med i gemmenskapen och bidra till att alla har roligt när dem spelar på Unive. Jag är taggad på att kunna skaffa nya vänner och bidra med en bra stämning till alla på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt bra på att komma in i en annan karaktär i detta fallet Oliver Ek. Det gör så att det blir mer trovärdigt och roligare för alla som stöter på mig när jag är på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska tänka på att det inte bara ska vara ett roligt scenario för dig själv även för dem andra i servern och för rp

Hur hittade du Unive? En god vän till mig rekommenderade servern till mig

Din medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd flyttas till Melfemskaps ansökningar - Arkiv

Ansök igen när din discord tagg funkar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka