Nekad Melkior94 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melkior94

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Nordlöf

Vad är ditt discord namn? melkior94

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2002

Berätta om din karaktär. Billy Blom är 24 år och hans liv har varit riktigt komplicerat. Han började sin resa i en familj som inte alls var vanlig. Pappan var en tuff soldat som kämpat i Irak, och mamman kämpade mot alkoholproblemen. Så hemma var det allt annat än tryggt, kan jag säga.

Den där udda kombon av upplevelser gjorde något med Billy. Han själv förstod knappt hur. Utan nån fast grund i livet drogs han in i kriminalitet när han var ganska ung. Snatteri och småstölder blev typ vardagsmat för honom. Sen, när han var 13, åkte han fast och hamnade på ett barnhem. Då bröts alla band till den där dysfunktionella familjen.

När han var 18 verkade det som om Billy hade fått ordning på sitt liv. Han fick jobb som lastbilschaufför. Men lyckan höll inte i sig länge. En av hans bästa vänner blev skjuten av nåt gäng, och det vände upp och ner på allt. Billy drogs tillbaka in i den kriminella världen. Nu var det överlevnad och pengar som gällde. Så han bestämde sig för att joina olika gäng och tjäna sina slantar på att sälja knark och andra grejer.

Billys utseende säger mycket om hans liv. En svensk snubbe i 20-årsåldern, kort hår, ganska smal och lång. Kläderna varierar från jeans och vit t-shirt till militärkläder, en slags hyllning till hans pappa som varit soldat.

För Billy är varje dag en kamp mellan att försöka lämna sitt förflutna bakom sig och det ständiga påverkandet från den där komplicerade familjehistorien. Det är som att han försöker hitta sig själv mitt i allt kaos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till servern genom att jag har en väldigt intresant karäktar och jag kommer delta på event och andra saker men också respektera andra spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? genom att man ska göra det mer intresant i ett scenario så kan man bli tvungen att ge ut saker om sin grupp fast man inte vill

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Defintion: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet Exempel: Du åker ensam till en mörk bongård, plötsligt dyker 4 bilar upp med beväpnade män. De riktar på dig, du försöker springa därifrån fast de har vapen mot dig. Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, använda olämpliga uttryck eller nedvärdera deras roll på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt bra på att hålla diskusioner

Nekad. Utveckla motpartens vinst i ett scenario. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka