Accepterad ? melkher | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biggie Juice

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199277009354/

Ditt Hex-ID: 11000014e7be9ca (Hex)

Vad är din discord tagg? melkherreal

Vem var det som bannade dig? Challe (inte staff längre)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror ni staffs på Unive bannade mig för att jag bröt många regler och för att jag förstörde rollspelandet i de senariot som jag valde att skjuta folk på. Jag är så hemskt ledsen att jag gjorde det och det kommer aldrig upprepas nå mer. Förlåt verkligen för jag vill tillbaks till Unive så jävla mycket för det är den bäst rollspels servern över hela Fivem Sverige.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag gick in på Unive Roleplay för att mina vänner sa att jag skulle göra de, så jag bah jahopp okej jag kommer in nu. När jag väl var inne spawnade jag piren och tog min bil till torget då min vän sa att det var "kaos" där och han bara melle melle döda de döda de nu du har läget för vi ska ändå sluta på Unive så det här kan vara sista minnet. Jag bara är det här verkligen en bra ide och de bara JAAAAA så jag bara mm okej och då började jag skjuta alla. När jag väl skjöt alla så ångrade jag allt påriktigt allt för jag ville stanna kvar på Unive för det är den bästa rollspels servern i Sverige!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban det var helt rätt av Challe att banna mig för ifall jag också hade varit staff hade jag lagt en ban precis i det tillfälle som Challe bannade mig. Det var sjukt onödigt av mig att skjuta alla jag såg på torget för man hade inte gjort det irl iallafall

(Jag ångrar allt jag gjorde och det kommer aldrig ske igen om jag nu för en unbann men jag vill bara att ni ska veta att jag saknar Unive skit mycket och cred till er staffs som gör allt arbete verkligen ni är king på erat jobb)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare ja. Det kan bero på att jag mest lallat och ibland bara tänkt på att det inte finns några regler.

De flesta var när jag jobbade på Mekonomen då jag kan ha lallat lite duvet när man var ute och hjälpte folk (inte på verkstaden)
Då kan de ha kommit kanske 2 bans men då var de under hela den tiden jag jobbade på Mekonomen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat. Jag kunde bara skita i och skjuta de och låta de göra klart sitt senario så att det blir kul för de andra för jag hade aldrig tyckt det var särskilt kul ifall jag blir skjuten i ett senario (blivit skjuten av någon som aldrig var med i senariot)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort och kommer aldrig göra det igen. Jag har lärt mig att jag aldrig ska sitta och förstöra för folk på servern för det finns staffs överallt som ser allt man gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag, har vetat det länge för har läst alla regler

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka