Accepterad melkerz00 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svealand

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086153351/

Vad är ditt namn i verkligheten? melker

Vad är ditt discord namn? melker zackrisson#3940

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2005

Berätta om din karaktär. Han är 21 år , han heter melle larssom, melle hade inte en lätt uppväxt, han växte upp i en förort i stockholm, men han lärde sig mycket av sin bror, och man ska visa respekt mot andra. Hans bror begick många brott där, men melles bror dog några år senare. Han fick lite pengar från sina brott, så han valde att flytta från husby till brottslingen han höll på med och försökte hitta ett jobb långt därifrån. Hans dröm var att åka till ett bättre ställe svergie, där han såg möjligheten att bygga sin karriär på andra sätt. Han hade många drömmar om att få ett bra normalt liv men det var svårt eftersom han aldrig gick till skolan, han har inga betyg så svårt att hitta ett jobb och när han kom fram till den platsen dit han flyttade så visste ingen vem han var och därför försöker han bygga upp sitt självförtroende/kariär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För detta är den ända servern jag spelar på för tillfället jag känner mig trygg på servern både när jag inte är inne och roleplayar och när jag roleplayar det jag också gillar med denna servern är att där är inget hat och alla är snälla och trevliga och försöker inte bara förstöra för andra, samt att servern har äkta och bra staff som älskar att hjälpa både stora och små!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en hög rp nivå på servern och för att jag tycker om servern allmänt. de som gör mig mera intresserad av unive är att servern inte är inaktiv att staff och ägaren uppdaterar servern då och då! det som gör mig mest intresserad av servern är att ägaren alltid finns där för oss spelare! de som gör mig mest intresserad är att servern utvecklas!! jag gillar servern mycket o därför vill jag bli medlem o va med o utveckla servern så mycket de bara går! jag vill vara med o hjälpa servern vidare i sin utveckling.

Hur hittade du Unive? Några kompisar till mig att unive var en as bra server men bra regler. För att jag känner att jag är bra på att rpa och måste erkänna att servern är riktigt med många andra som är seriösa. Jag har även några kompisar som är medlem och dom säger att spelet blir mycket roligare när man är medlem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att utvecklas och bli en ännu bättre rp:are men samtidigt också ha kul och se till att alla andra mår bra i rp:andet och scenarion också ha roligt. jag vill bidra med mycket bra rp och alla är bra på rp på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på Unive är att utveckla mitt rp och att ha roligt och se till att alla andra på server har roligt samt att jag vill bidra med en bra och rolig rp:nivå till servern och jag vill vara med och utvekcla servern. Och alla ska ett bra rp nivå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det gör jag inte, jag spelar bara på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Vidare till muntliga, lycka till!

Godkänd efter en muntlig intervju !

Din whitelist ansökan har godkänts Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka