Nekad melkerz00 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svealand

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198346879109/

Vad är ditt namn i verkligheten? melker

Vad är ditt discord namn? melker zackrisson#3940

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter melker han hade en svår uppväxt han kommer från sverige och hans pappa skulle köpa mjölk men han kom aldrig tillbaka, nu när han är äldre älskar han basket varför jan gillar basket är för att han och hans pappa spelade alltid bvasket när han var liten och när hans pappa fanns där för han, han blev ofta retad också för att han hade ett fel i hans arm, som gjorde att han fick ryck ibland och det fick han erftligt av sin pappa dom kallade han 'ryck familjen' melekr slutade gå till skolan men efter ett tag kom 2 av hans kompisar och sa förlåt för hur dom bettet sig, dom följde me melker till skolan och nu är melker lycklig och glad

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har alltid letat efter ett spel som är som värkligheten jag kommer göra allt för att få folk att ha kul på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla verkar vara så snälla och trevliga och alla hjälper till och har så god ton till allt och alla

Hur hittade du Unive? CosmoBT/Alex

Vad har du för mål med ditt rollspel? försöka vara så verklighetstrolig som möjligt och skaffa jobb och leva ett svensson liv

Vad har du som mål att uppnå på Unive? få alla att må bra och ha kul träffa nya vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nja jag spelar bra på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka