Accepterad melkerz00 | Medlem ansökning [L1nus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svealand

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086153351/

Vad är ditt namn i verkligheten? melker

Vad är ditt discord namn? melle#3940

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2006

Berätta om din karaktär. Han är 21 år , han heter melle larssom, melle hade inte en lätt uppväxt då båda han föreldrar var missbrukare, han växte upp i en förort i stockholm, men han lärde sig mycket av sin bror, och framföralt att man ska visa respekt mot andra. Hans bror begick många brott i lika förorter, men melles bror dog några år senare pågrund av överdos. melles bror fick lite pengar från sina brott som melle sedan ervde , . Hans dröm var att åka till ett bättre ställe i svergie, där han såg möjligheten att bygga sin karriär på andra sätt. Han hade många drömmar om att få ett bra normalt liv men det var svårt eftersom han aldrig gick till skolan, han har inga betyg så svårt att hitta ett jobb och när han kom fram till den platsen dit han flyttade så visste ingen vem han var och därför försöker han bygga upp sitt självförtroende/kariär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För detta är den ända servern jag spelar på för tillfället jag känner mig trygg på servern när jag är inne och roleplayar har jag väldigt kul. det jag också gillar med denna servern är att där är inget hat och alla är snälla och trevliga och försöker inte förstöra för andra, samt att servern har äkta och bra stafsf som älskar att hjälpa både stora och små!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att utveckla min egen rp vilket resulterar i att jag kan läre mina vänner att rpa påriktigt med en bra upplevelse, att också kunna leva i ett spel som man gör i verkligheten är ju otroligt och derför tycker jag det är viktigt att man bidrar med allt man kan och spelar serisöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag känner såhär, om man till exempel hamnar i en skottlosning är det ju kul att vinna såklart, men jag har ju kul oavsett om jag eller motparten vinner så jag anser att de inte spelar nån roll vem som vinner, de enda som spelar roll är att båda parterna ska ha kul

Hur hittade du Unive? har spelat på den förr ett bra tag o jag älskade den men de kom lite problem ivägen en är tillbaka nu!

Vidare till Muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Sätt dig i Väntrum under "Medlemskaps AVD" Och vänta tills någon drar in dig.

Innan du tar intervju vill jag att du ska läsa igenom grundreglerna som du kan hitta här --> FiveM Servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka