Nekad melkerstepsis | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melkher

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? melkerstepsis

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Marre Saksson En mångsidig och enastående Entreprenör.

Marre Saksson växte upp i göteborg i en familj där både hans far och mor arbetade inom det tekniska yrkena. Hans pappa var ingenjör och hans mamma som teknisk illustratör vilket tidigt i livet väckte ett intresse för teknik och innovation hos Marre. Redan i ung ålder visade han ett intresse för svets och utveckla nya saker vilket ledde till att han ofta gjorde experiment i garaget som gjorde Hans far o mor helt rasande då det ibland kunde sluta med ett poff. Under gymnasie tiden så hade Marre de väldigt svårt då han helt enkelt inte var gjord för att sitta stilla och lyssna på lektioner det ända roliga var att vara i svets hallen och visa vad han gick för. Marre vart mobbad under sin skoltid så han bestämde sig för att innan han slutade 3an så skulle han förändras helt. Marre började gå till gymmet varje dag o han började äta bra samt som han tog kosttillskott. Han kände att han hade hittat sina saker i livet det ena var att svetsa och utveckla o de andra var att träna. När han gick ut Trean så kände ingen igen honom han hade blivit längre var biff och ingen sa något mot honom för de vågade dom inte. När Marre kom ut i arbetslivet visst han inte riktigt vad han skulle jobba som han hade inte riktigt bestämt sig. Men tillslut så bestämde han sig för att skapa ett eget företag med aktier och svets de hette Sakssons Aktiesvets AB. Och nu senare i livet så går de ganska bra för Marres bolag och de rullar frammåt som bara den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och hög rp nivå Jag kommer att se till så att ingen lallar på Unive och om någon lallar gör jag en /report omedelbart så får staffs ta hand om det ärendet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med att man spelar för motpartens vinst i ett scenario är att båda parterna i själva scenariot ska ha kul och sen att man även ska kunna förlora ett scenario utan att bli sur eller ledsen till exempel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. VDM som står för Vehicle Deathmatch innebär att man använder sitt fordon som sitt vapen och RDM som står för Random Deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har kört på många servrar förut och den första rollspels servern jag började på var Unive och det var år 2020.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det vill jag inte.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Du är inte längre med i Unives discord server. Gå med för att ansöka till medlem.
https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka