Nekad melkers2324 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melkers2324

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till mekonomen.

Vad heter du IRL? Melker

Vad heter du på discord? blancmm#6969

Hur gammal är du? 13 (08)

Hur många timmar har du på Fivem? ca 600

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag älskar bilar och jag har alltid drömt om att bli mekaniker. Jag älskar att träffa nya människor och jag har alltid velat jobba på mekonomen. Min pappa har jobbat på mekonomen och jag är väldig väldigt intresserad och det skulle göra han en stolt pappa om jag får chefjobb här.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? på securitas så jag vetJag har jobbat som personalansvarig hur man intervjuar folk och hur man anställer folk. Jag har även jobbat på falck och kan laga bilar.

Berskiv din karaktär? Jag heter Joakim Viklund och är 24 år gammal. Ända sen jag har varit liten har jag alltid velat jobba som mekaniker eller något som har med bilar att göra. Min pappa har jobbat på mekonomen och han har jobbat där ända sen han var 18 år gammal och han är idag 49 år gammal och jobbar fortfarande kvar där. Och det har gjort att jag har fått ett stort intresse för bilar och andra fordon. Jag är väldigt pratglad och älskar att träffa nya människor.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne ca 5-7 timmar varje vardag om jag inte ska vara med frugan eller familjen. På helg skulle jag kunna vara aktiv 7 till 13 timmar varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaja alla dar i veckan. Unive är en stor del av min gaming. Jag skulle fortsätta även om jag går på akassa.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag började på drowned men nu har jag inte spelat på någon annan server på ca ett halv år.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla regler och kan näst intill alla utantill.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka