Nekad Melkers | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melkers

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? dizzybuca

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Albin Östmark och jag är född 2011/01/12 jag är en person med mycket hopp och glädje jag försöker göra allt för att staden ska bli bättre och därför så vill jag bli medborgare jag har varit i den här staden en stund nu på semester och jag har märkt hur bra staden är. Men lite om min bakgrund jag är uppväxt på en liten stad på landsbygden och har alltid haft ett starkt band till naturen. jag har också jobbat nu på DHL ett tag och vill börja jobba med något annat och alla vill att man ska vara medborgare och Bertil har alltid vilja jobbat vid billar de är något som han har jobbat med sen han var liten när han farmor och farfar har haft en traktor som måstes lagas ibland därför har han tänkt att jobba med autoexperten om han får chansen. Albin gillar också att skaffa nya vänner de är en expert på för han är rolig och bra med att prata med nytt folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP eftersom jag går in i min karaktär och dem personer jag har pratat med har verkat uppskatta den och jag kommer arbeta hårt och följa alla regler och bli en bra medborgare!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska också låta andra parten ha det resultatet som de vill ha och man ska kunna acceptera det, tex på detta är att ibland kan man låta polisen ta fast dig bara för att de ska kunna få ha kul i scenariot också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. tex vdm är när man kör över någon med mening för att döda och rdm är random death match typ att man skjuter någon utan anledning och power gaming är tex att man kör in i en vägg i en hög hastighet utan att få ont

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har kört rp länge

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är kreativ och rolig

Nekad.
Anledning: Du får ej rpa som dig själv!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka