Nekad melker135 | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melker135

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199490181013/tradeoffers

Ditt Hex-ID: steam:11000015b30a795

Vad är din discord tagg? Leffelina#2598

Vem var det som bannade dig? Arre

Bild på banmeddelande: e6f7cd505404a653b8a441a24f195d5f.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag själv tyckte att det var en felaktig bann.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte i en bil sen var det en grabb som åkte efter oss och han hoppade ut ur sin bil och började skjuta mot oss medans vi åkte i bilen. Det som jag gjorde då det var att jag hoppade ut ur bilen sen så skjöt jag ett skott mot honom. Sen direkt efter det så fick jag bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte bannen ändå var felaktig eftersom han började skjuta mot mig och han åkte efter mig och min kompis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått en tidigare bann här å unive. Men jag kommer inte riktigt ihåg varför jag blev bannad. Men det som jag gjorde efter den bannen det var att jag började köra mer seriös rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade till exempel inte behövt hoppa ut ur bilen och skjutit ett skott tillbaka mot den här personen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att om jag blir unbannad eller när jag blir unbannad så ska jag köra en mer seriös rp här på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår. vill bara säga att jag inte kan ta en skärmdump.

Nekad, ej felaktig. Tycker du borde läsa igenom reglerna och vänta ett längre tag med att skicka in en ban överklagan om du inte förstog felet i ditt agerande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka