Accepterad Melker1234 | Medlem ansökning [Zelfz1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker1234

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? meelljjee

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter Melker Jonsson och är sedan gammalt kriminell och är erfaren inom det! Melker hade en bra uppväxt till en början men med tiden så fick han nya kompisar! Melkers pappa började med droger och Melker mådde Psykiskt dåligt över det. Melker flöt med på sin pappas spår vid 13 års åldern. Hans Pappa gick bort och Melker mådde skit så han började ta mer och mer droger tills han fick sin psykolog. Hans psykolog Angelina var den bästa personen han har träffat. Melker hade Angelina från 13 års åldern till Melker blev 18 år. Melker kunde inte leva utan henne och började med kriminaliteten och fick farliga vänner sen dess har melker kört på den vägen. Tills en dag han hittade angelina på facebook och Melker tog kontakt med henne och ville gå och prata med henne 1 gång i veckan. Efter några gånger dom hade sätts så tog Melker ut sig ur de farliga livet och ville bli sjukvårdare och hjälpa andra. Melker söker just nu efter jobb på sjukhus och han vill kunna köra ambulans!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och mogen rp nivå, jag har erfarenheter inom de mesta men jag skulle främst vela bli sjukvårdare. Jag har erfarenheter inom staff arbete men jag siktar inte så högt just nu iallafall. Jag kan bidra med starka och bra välutvecklade scenarion och jag prpar mycket socialt och tänkter på Sunt för nuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parter av ett scenario ska ha kul i det och ge andra parten en chans för saker och att båda ska vinna i det inte bara en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Man ska ha en utgångspunkt med social rp! Man får inte döda indevider utan andledning! Man får inte köra på folk med fordon. man måste spela med rp inom suntförnuft du ska rpa så realistiskt som möjligt. Du får inte köra iväg eller gå ifrån en plats om du är skadad utan att rpa på dina skador osv!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jajamän. Jag har spelat rp i 4 år jag har spelat på massor utav serverar jag har varit staff på olika utav dom jag har kört på. Jag har lite drygt 4500 timmar på det och vet hur spelet fungerar!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara bra aktiv på servern. men inget mer att säga än de!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka