Nekad Melker-OP | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xsuntz

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Melker

Vad heter du på discord? Melkererl

Hur gammal är du? 13 men jag är en bra och seriös rp spelare

Hur många timmar har du på Fivem? 109,3 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vill kunna rodda och styra och anställa många bra personer och vilken kommer sluta i en bättre en bättre rp miljö efter du kommer kunna få snabb hjälp av anställda

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat hela mitt liv med min BMW 327 turbo vilket nu är klar jag klar så jag kan reparera bilar och jag har har också roddat i många milfester så jag är bra på att jobba som chef

Berskiv din karaktär? min karaktär heter alexander swan och har bilvit mobbad hela livet och han har kommit hem så har han direkt gått till garaget för att meka med BMWn, att meka har alltid hjälp alexander att tänka på annat än mobbarna på skolan och han älskar att kolla på bilar. nu är BMWn klar och alexander brukar hosta carmeets vid ikea och han brukar alltid hjälpa till om något händer tex någons bil går sönder eller om någon börjar bråka försöker han alltid stoppa det direkt eftersom han hatar att slås pga att han blev mobbad ända från 4an till 9an.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer kunna vara inne dessa tider

måndag 14.00-21.30
tisdag 14.30-21.30
onsdag 14.00-21.30
torsdag 16.30-21.30
fredag 15.00-00.00
lördag 09.00-00.00 med några pauser
söndag 09.00-21.30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status